Betti szerint

Ahogy én látom a világot

2019. már 02.

85 film, amit neked is meg kell nézned!

írta: Puskás Bettina
85 film, amit neked is meg kell nézned!

Hatalmas film és sorozatfüggő vagyok. Filmekben és sorozatokban sem nagyon válogatok, annyi a kikötés, hogy ne legyen horror, mert akkor még pisilni sem merek kimenni. :D Ezt a listát még magamnak kezdtem el gyűjteni pár éve, hogy mik azok a filmek, amiket feltétlen meg szeretnék nézni. Vannak benne történelmi, szerelmes, életrajzi filmek egyaránt. Arra bárkinek jó lehet, hogy megtalálja az esti megnézendő filmjét! ;)

photo-1485846234645-a62644f84728.jpg

De lássuk csak, mik is azok a filmek. Ebből a listából én már jó néhányan régen is láttam, most is, viszont amit régebben néztem meg, azt újra akarom nézni, mert mára teljesen máshogy értelmeznék néhány jelenetet, mint mondjuk 5-8 évvel ezelőtt.

  • A boldogság nyomában
  • Walter Mitty titkos élete
  • A közösségi háló
  • Aviátor
  • A segítség
  • Temple Grandin
  • A 42-es
  • A számolás joga
  • A mintadiák
  • A király beszéde
  • Életrevalók
  • A fegyvertelen katona
  • A messzi dél vadjai
  • Csillagok között
  • A pénzcsináló
  • Holt költők társasága
  • Ízek, imák, szerelmek
  • Az élet fája
  • A békés harcos útja
  • Annapolis - Ahol a hősök születnek
  • Gettó milliomos
  • Gabby Douglas - egy tornászlány története
  • Hullámtörők
  • Saját szavak
  • Terepfutás
  • Dühöngő bika
  • Csontdaráló
  • Carter edző
  • Hajsza a győzelemért
  • Schindler listája
  • Ryan közlegény megmentése
  • Patch Adams
  • A golfbajnok
  • Egy csodálatos elme
  • A sivatag virága
  • Októberi égbolt
  • Kapj el, ha tudsz
  • Hotel Ruanda
  • Út a vadonba
  • Lincoln
  • Rettenthetetlen
  • A remény rabjai
  • Forrest Gump
  • 180 fok Dél
  • Egy hét
  • A vándorút
  • Kon-Tiki
  • Sanctum
  • A végtelen nyár
  • Banks úr megmentése
  • Nannerl, Mozart nővére
  • Coco Chanel
  • Coco Chanel és Igor Stravinsky - Egy titkos szerelem története
  • Hithcock
  • Sushiálmok
  • Egy hét Marilynnel
  • Frost/Nixon
  • A nyughatatlan
  • Piaf
  • A szépség és a szörnyeteg
  • A legnagyobb showman
  • Kincsem
  • A szív bajnokai
  • Amadeus
  • Csillag születik
  • Aquaman
  • Hang nélkül
  • Lady Bird
  • Ready Player One
  • Szólíts a neveden!
  • Jumanji, vár a dzsungel
  • Eszeveszett esküvő
  • Egy magányos tinédzser
  • Lady Machbet
  • Dunkirk
  • Brooklyn
  • A Bélier család
  • Amerikai mesterlövész
  • Kémek hídja
  • Kódjátszma
  • Mentőexpedíció
  • Csillagok között
  • A holnap határa
  • Az osztály
  • Schindler listája

 Ez volt tehát az én 85-ös listám, tele olyan filmekkel, amiket már láttam, de megnéznék még egyszer, vagy éppen még nem láttam, de nagyon kíváncsi vagyok rá!

Ha van kedvenc filmed, írd meg nekem kommentben, hogy mi az, és miért az a kedvenced! :)

Szólj hozzá

film szórakozás hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://puskasbettina.blog.hu/api/trackback/id/tr7714630870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása