2019. feb 23.

Hormonmentes

írta: Puskás Bettina
Hormonmentes

A YouTube csatorna, amit kötelezővé kellene tenni mindenkinek!

Nagyjából pár hónapja akadtam rá Cserháti-Herold Janka YouTube csatornájára, a Hormonmentesre. Ha nem hallottál még róla, hagyd abba a bejegyzésem olvasását és menj, nézd meg! Komolyan! Én 23 évesen meg voltam arról győződve, hogy mindent tudok a szervezetemről, arról, hogy milyen folyamatok zajlanak le bennem. Ahhan. Rá kellett jönnöm, ahogy néztem Janka videóit, hogy nem, egyáltalán nem voltam tisztában mindennel!

cserhati-herold-janka-termekenysegtudat-szakerto.jpg

Maga a csatorna edukatív céllal jött létre, mert Janka látta, hogy erre hatalmas szükség van és mert róla olyan nyíltan, viszont lazán beszélni, hogy mindenki megértse, hogy mi is zajlik le az emberi szervezetben. Akár fiú, akár lány, nő vagy férfi vagy, egészen biztos, hogy találsz olyan videót Janka csatornáján, amivel újat mond neked és amiből tanulhatsz!

Én legelőször egy Ted-X videóban találkoztam Janka nevével és ámulattal néztem, ahogy, amilyen nyíltan beszélni tud a szexről, a szexualitásról, a női és férfi testről.

Személy szerint azt gondolom, hogy az iskolában ezeket kellene levetíteni, amikor elérnek az egyes részekhez a tananyagban (meg persze néhány részt már jóval hamarabb). Értelmes, érthető és még szórakoztató tartalmak is.

Joggal merülhet fel benned a kérdés, hogy 'Tök jó, tényleg, hogy Janka csatornájáról írsz, de minek?" Hát azért, mert mióta követem a munkásságát akár YouTube-on, akár a blogján, azóta sokkal tudatosabb lettem, sokkal jobban kezdtem figyelni önmagamra és a bennem lezajló folyamatokra. Habár ez még csak pár hónapja történik, már rengeteg mindenre jöttem rá saját magammal kapcsolatban. Megszabadultam 7 év után a hormonális fogamzásgátlótól, aminek következtében ismételten sikerült bemutatkoznunk egymásnak az ovulációmmal (kicsit viharos találkozás volt) és most próbálom megismerni a hormonrendszerem, a ciklusom, a szervezetem. Pedig (sajnos) ez előtte nem volt olyan fontos a számomra.

Amiért pedig kiemelném Janka tevékenységét, az az, hogy az ő hatására hagytam abba ugye a hormonális fogamzásgátlást, aminek következtében nagyon sok "furcsa", ám normális dolog történik a szervezetemmel. Ezeket szeretném majd nektek leírni a következőkben egy bejegyzés formájában, hogy én hogy éltem meg ezt a váltás, ezt az új helyzetet.

Eljött az ideje, hogy nyíltan beszéljünk arról, hogy mi zajlik az emberi testben, milyen változások következnek be hónapról hónapra, mert ezek azok, amik tényleg fontosak! Most pedig, ideje mennetek és meglátogatni Janka csatornáját vagy blogját!

Kép: Hormonmentes

Ha szeretnél még olvasni tőlem:

30 motiváló idézet

7 dolog, amit utálok a közösségi médiában

Ezeknek az apró dolgoknak örülhetsz nap, mint nap

Elérhetőségek:

E-mail: bettipuskas.blog@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/bettiszerint/

Instagram: https://www.instagram.com/puskas.bettina/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/pusbetaa/

Szólj hozzá

hormonmentes csaknők ismerdatested