2017. dec 31.

2017 és Én

írta: Puskás Bettina
2017 és Én

Évösszegzés

Ismét eltelt egy év. Ismét jön egy összegzés arról, hogy mit is vittem véghez az elmúlt 365 nap alatt. Eddig mindig csak fejben gondoltam át az eseményeket, de most írásba is foglalom, hiszen ez egy nagyon produktív, kreatív, eseménydús év volt a számomra.

2017.jpg

Voltak jobb és rosszabb napok, hetek is ebben az évben. Volt, hogy csak úgy szárnyalt a kreativitásom, az év utolsó 3 hónapjában azonban teljesen megállt. Ehhez köze volt annak, hogy idén kezdtem az egyetemet. Nem tudtam, mit is várjak tőle, mennyire fog menni, mennyire merjek tervezni és minden energiámat az vette el, hogy ott próbáljak meg teljesíteni. Így azonban, hogy eljött a karácsony, tudok egy kicsit pihenni, nyugodtan átgondolni az évem és újult erővel vetni bele magam megint az alkotásba, minden értelemben.

Nézzük, miket is éltem meg nagy fordulatnak a 2017-es évben:

Február

Betöltöttem a 22-t. Sokan a 18. születésnapig várják, hogy ismét egy évvel öregebbek lehessenek. Én úgy vagyok vele, ameddig 2-essel kezdődik, addig csak jó lehet és addig bőven fiatal vagyok még. Majd, ha már 3-assal kezdődik, akkor elgondolkozok azon is (bár, ahogy érzem, ha 3-assal fog kezdődni a korom, akkor is fiatalnak érzem majd magam. :D )

2017_1.jpg

Március

Március hozta meg azt a fordulatot, amikor elindult a blog. Összeszedtem minden bátorságom és elindítottam. Ezóta írogatok, javítgatok, próbálok napról napra fejlődni benne. 

2017_2.jpg

Július

El kellett telnie 4 hónapnak azzal, hogy írok és máris kaptam egy számomra izgalmas lehetőséget: behívtak az RTL Reggeli című műsorába a Pénz titkos élete című bejegyzésemmel kapcsolatban. Egy csodának éltem meg és rettenetesen élveztem minden pillanatát. Akkor is, ha nem tartott sokáig.

22854827_1482870041761614_1942823748_n.jpg

Szeptember

Mivel sikerült kitalálnom, "mi szeretnék lenni, ha nagy leszek", így szeptemberben elkezdtem az egyetemet Szegeden, a GTK marketingkommunikációs szakán. Ez egy nehéz félév, mert most még csak olyan alapozó tárgyaim vannak, amik egyáltalán nem is érdekelnek, de még csak nem is kifejezetten tudom majd használni. De túlélem, haladok a vizsgákkal, meg lesz ez, utána jön a tavaszi félév, amit viszont rettenetesen várok!
Ugyanakkor szeptemberben lehetőségem nyílt elkezdeni blogolni a Szabó Imre Hair & Beauty szalonnak, ahol november közepén szintén egy kis kényszerpihenőt kellett kérnem, mert nem szerettem volna oda sem tartalmilag rosszabb minőségű blogot produkálni, de januártól ott is folytatódik a munkálkodásom.

nevtelen_9.png

Ha esetleg a Szabó Imre Hair & Beauty oldalán is olvasni szeretnéd az írásaim, találhatsz cikket a blorange hajszíntrendről és a 2017-18-as téli sminktrendről is. 

nevtelen_10.png

 

Október

Októberben volt egy együttműködésem a Kreativator csapatával, ahol lehetőségem volt egy nagyon kényelmes pulcsit csináltatni. Ha esetleg különleges, személyre szóló, ugyanakkor minőségi ajándékot szeretnétek csináltatni, bátran tudom javasolni a Kreativator csapatát! Abszolút meg voltam elégedve mind a termékkel, mind a minőséggel!
logo-1.jpg

 

2017 egy határozottan jó év volt, de úgy érzem, 2018 még jobb lesz. Teszek róla, hogy jobb legyen!

Képek: kattints a képekre a forráshoz.

Ha szeretnél még olvasni tőlem

Kreatív ajándékötletek

Római vakáció

10 probléma a kontaktlencsével

 

Elérhetőségek:

E-mail: bettipuskas.blog@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/bettiszerint/

Instagram: https://www.instagram.com/puskas.bettina/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/pusbetaa/

Szólj hozzá

programok Rólam ilyenvoltazévem