2017. okt 25.

Kreatív ajándékötletek

írta: Puskás Bettina
Kreatív ajándékötletek

A Kreativator segít!

Számomra az október közepe már bőven azt jelenti, hogy el kell kezdenem gondolkodni a karácsonyi ajándékokon. Az a fajta ember vagyok, akinek már november közepére meg szokott lenni mindenkinek az ajándéka. Idén pedig találtam egy szuper lehetőséget! A Kreativatorral való együttműködésemnek köszönhetően őszinte véleményt tudok mondani az oldalról, ami egyébként számos lehetőséget biztosít, hogy mindenki megtalálja a legtökéletesebb ajándékot!

 logo-1.jpg

 Ajándéklehetőségek

Én egy pulcsit terveztem meg magamnak, de emellett számos másfajta felsőt lehet tervezni akár nőknek, akár férfiaknak, de még gyerekeknek is! Akár a férjednek, bártodnak, barátnődnek vagy a gyermekednek szeretnél egyedi tervezésű ruhadarabot, mindenre találsz mintát, de ha mégsem tetszett volna meg egyik sem, tölthetsz fel saját képet is.

Ha mégsem szeretnél egyedi ruhadarabot, mert nem vagy biztos abban, hogy szívesen felvenné, választhatsz egyéb ajándéktárgyak vagy reklámtárgyak közül. Készíthetsz párnát, kulcstartót, puzzle-t.

Milyen mintával?

Lehetőséged van a gyári, beépített minták közül választani, amik egyébként folyamatosan frissülnek. Itt van néhány példa ízelítőül, amik nekem azért tetszettek, mert rettentően aranyosak:

letoltes1.png

letoltes.png

Ezeken kívül persze sok más stílusú minta közül is lehet válogatni, valamint saját képet is fel lehet rakni, ami esetében arra is van lehetőség, hogy a grafikusok eltüntessék a hátteret, hogy csak a motívum maradjon belőle.

Ajándékötletek

Mutatok néhány ötletet, ami adhat egy kis inspirációt, merre is indulj el, ha egyedi ajándékot szeretnél. ha érdekelnek az ötletek, kattints a galériára és nézd meg őket!

Ha esetleg attól tartanál, hogy nehezen fog menni a felület kezelése, meg kell, hogy nyugtassalak, rém egyszerű! Éppen ezért, bárki képes rá, hogy egyedi tervezésű ajándékot készíthessen!

A minőség

Én egy pulcsit terveztem, így elsősorban arról tudok nyilatkozni. Maga a pulcsi minősége kifogástalan, belül kicsit szőrmés, meleg, kifejezetten kényelmes! A minta mosás után is gyönyörűen benne maradt az anyagban. Látszik, hogy nem csak az anyag felszínére van rávasalva, hanem a ruha szálai közé épült. De mutatom is, milyen a pulcsim!

 

Fizetés és kiszállítás

Többféle módon lehet fizetni is és a kiszállításra is kínálnak több opciót. Én kifejezetten Posta Pontra kértem, mert nem valószínű, hogy otthon lettem volna, mikor kiszállítják. A megrendelés után egyébként már másnap meg is érkezett a pulcsi. Ezen kifejezetten meglepődtem! Irtó gyorsak! 

 

Ha esetleg kedvet kaptatok a tervezgetéshez vagy csak szétnéznétek a minták, termékek között, látogassatok el a Kreativator oldalára és induljon a tervezés!

 

Ha szeretnél még olvasni tőlem:

10 tipp a reggeli elkészüléshez

A pénz titkos élete

Tippek a félnapos kikapcsolódáshoz

 

Képek forrása: Kreativator, kattints a képekre

Elérhetőségek:

E-mail: bettipuskas.blog@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/bettiszerint/

Instagram: https://www.instagram.com/puskas.bettina/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/pusbetaa/

Szólj hozzá

kreatív hétköznapok tervezés DIY kreativator egyedipulcsi