2017. aug 23.

Top 5 AVON termék

írta: Puskás Bettina
Top 5 AVON termék

Az AVON márkával kapcsolatban elég megosztó véleményeket hallottam eddig. Van, aki nagyon szereti, van, aki kifejezetten utálja, de olyan is akad, akinek egyes termékei onnan vannak, de mélyebben nem ismerkedett még meg a márkával. Én lassan egy éve tevékenykedem tanácsadóként az AVON-nál, így már jó pár terméket volt szerencsém kipróbálni. Voltak jó és nagyon rossz tapasztalataim is a termékekkel kapcsolatban, de most a kedvenc 5 AVON-os termékemet mutatnám be nektek.

0_1.jpg

Avon True matt hatású ajakrúzs

Ebből a fajta rúzsból van több árnyalatom is, mert teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. Hidratálja az ajkaimat, tökéletes fedést biztosít és hosszan tart. Vannak még különböző ajaktermékeim is az avon-tól, de ez az, ami eddig a legjobbnak bizonyult. A változatos színpalettának köszönhetően találhatunk nude árnyalatokat a hétköznapokra vagy erősebb, vörös színeket alkalmakra.

0_2.jpg

Hajvégápoló szérum

Mivel a hajam vége elész száraz, kénytelen vagyok hajvégápolót alkalmazni, hogy ne egy szalmakazalhoz hasonlítjon a hajam. Ez előtt az argánolajos változatot használtam. Azt is nagyon szerettem, de most azt érzem, hogy a festett hajamnak ez a típus sokkal jobb. Hajmosás, balzsamozás után szoktam használni. Kevésbé viseli meg így a hajamat a hajszárítás, valamint tényleg nagyon puha tapintású marad.

0_3.jpg

Luxus tápláló, kétfázisú hajspray

Először kételkedve próbáltam ki, mert nem hittem, hogy hatásos lesz, de az első alkalom óta kihagyhatatlan eleme a hajápolási rutinomnak. Én a már megszárított/megszáradt hajon szoktam alkalmazni, így egy kis extra védelmet biztosítva a hajvégeimnek. Ha már 2-3 napja nem mostam a hajam, a vége általában elkezd kiszáradni, ilyenkor szoktam még reggel fújni rá egy kicsit és ismételten selymes tapintású lesz, ami gondolom az 5 féle olajnak köszönhető (makadámia, kaméliamag, mandula, szőlőmag, marula).

0_4.jpg

Száraz sampon

Habár nagyon figyelek a hajamra és nem szeretek naponta, két naponta hajat mosni, még sosem próbáltam száraz samponokat, így nem tudtam, mit várjak ettől a terméktől. Végül pozitívan csalódtam! Nem kell a termékből sok a hajra és tényleg hatásos. Amit a legjobban szeretek benne, hogy nem csak látszatra olyan, mintha frissen mosott lenne, hanem érzetre is.

0_5.jpg

Avon Alpha for Her parfüm

Mivel nem szeretek vakon parfümöt venni vagy csak úgy, hogy megdörzsölöm a lapot, természetesen kis illatmintát rendeltem először magamnak. A vicces, hogy nem is ez az illat volt a cél, hanem a Viva la Vitá parfüm, ezt csak azért rendeltem, hogy másoknak is tudjak mintát mutatni. Végülis ez volt az, ami a bőrömmel harmonizált és amibe beleszerettem.

0_6.jpg

Képek forrása: avon

Ha szeretnél még olvasni tőlem

Római vakáció

Minek ide drága kencék!?

Hogyan öltözz esküvőre?

 

Elérhetőségek:

E-mail: bettipuskas.blog@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/bettiszerint/

Instagram: https://www.instagram.com/puskas.bettina/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/pusbetaa/

Szólj hozzá

szépségápolás smink parfüm hajápolás AVON csaknők