2017. júl 19.

RTL-es beszélgetésem

írta: Puskás Bettina
RTL-es beszélgetésem

Amikor 8 percre híresnek érzed magad

Az a hét sem indult máshogy, mint a többi. Megírtam a szokásos kis heti bejegyzésemet, most az volt a téma, hova rejthetjük utazás alkalmával a pénzünket, ha nem akarjuk, hogy egy helyen legyen az összes, de azt is elkerülnénk, hogy könnyen megtalálják. Mivel van arra lehetőség, hogy index-re posztot ajánljunk, én is megtettem, mert úgy éreztem, hogy ez a téma több embert is érinthet, érdekelhet, hátha tudok segíteni valakinek.

nevtelen_4.png

A nem várt fordulat azonban akkor következett, mikor láttam, hogy elérte a 12 ezres megtekintést is a posztom.  Tény, hogy sokaknak ez semmiség, de én nagyon örültem annak, hogy ilyen érdekes témával tudtam előrukkolni. Én már ettől boldog voltam és nyugtáztam, hogy "rendben, ma is segítettem pár embernek". Azonban akkor kaptam egy megkeresést, hogy az RTL szeretné feldolgozni a témát és szeretnék, ha bemennék. Természetesen örömmel mondtam igent. Peller Anna és a férje, Lukács Miki volt akkor a műsorvezető, aminek nagyon örültem, mert ahogy visszanéztem az addigi adásokat, rettentő kedvesnek és humorosnak tűntek. És valóban azok is voltak. Egyébként a Reggeli műsor azon adását, melyben én is benne voltam, IDE kattintva megtekinthetitek ti is.

nevtelen_5.png

Arról, amit bent tapasztaltam:

Először is, komoly problémát okozott, hogy oda találjak. Nem is én lettem volna, ha nem okoz. :D Egy RTL-es munkatárs segített, hogy merre menjek, látjuk-e már egymást. Már a sminkben is nagyon aranyosak voltak, a fodrásztól még tippet is kaptam az otthoni hajfestésemhez. Ezek után a mikroport felhelyezése okozott fejtörést, amiből Miki viccet is csinált. Így utólag is köszi, Miki! :D De tényleg nagyon élveztem minden pillanatát, habár nem volt hosszú. A hangulat nagyon jó volt, mindenki mosolygós volt és a mindenki alatt nem csak a műsorvezetőkre gondolok, akiknek tényleg ez a dolguk, hanem a háttérben munkálkodó kollégákra is. Határozottan mondhatom, hogy engem megnyertek! Imádtam!
Legalább egy kis betekintést nyerhettem, hogyan is néz ki az a bizonyos Reggeli stúdió a kamerák másik feléről. Annyira tetszett a napnak ezen része, hogy már tényleg komolyan érzem, hogy a médiában szeretnék majd tevékenykedni. Ezt persze eddig is tudtam, de ez a nap egy megerősítés volt számomra. :)

 

Ha szeretnél még olvasni tőlem

A pénz titkos élete

Praktikus pakolás utazáshoz

Mindent a kapszulagardróbról

 

Elérhetőségek:

E-mail: bettipuskas.blog@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/bettiszerint/

Instagram: https://www.instagram.com/puskas.bettina/

Pinterest: https://hu.pinterest.com/pusbetaa/

Szólj hozzá

Rólam RTL